Povećanje prometa
Ulaganjem u Internet marketing hoteli i drugi iznajmljivači stvaraju osnovne preduvjete za povećanje broja posjetitelja na stranici, a time i povećanje broja rezervacija.
Ako je poznato da se danas na Internetu nalazi preko 60 milijardi različitih stranica kao osnovni problem nameće se pitanje kako dovesti gosta na vlastite stranice. U turizmu je to naročito problem jer je konkurencija velika i ulaže se jako puno u
oglašavanje na Internetu.
Dva su osnovna puta kojim se to može postići (kliknite na linkove ispod za više informacija):
- Ulaganjem u poboljšanje prirodne pozicije vlastite Internet stranice tzv. SEO ili optimizacija stranice za pretraživače/tražilice
- Ulaganjem u Internet marketinške kampanje uz plaćanje po kliku tj. po dolasku gosta na Vašu stranicu
Osnovna razlika između ova dva pristupa je u tome što se kod poboljšanja prirodne pozicije Vaše stranice na pretraživačima/tražilicama (Google, Yahoo, Bing, …) radi o dugotrajnom poslu, koji prve rezultate daje nakon 6 mjeseci, a tek nakon godinu dana se može govoriti o ostvarivanju zacrtanih ciljeva.
S druge strane putem Internet marketinških kampanja uz plaćanje po kliku Vaš oglas je odmah vidljiv na najprometnijim stranicama ( Google, Yahoo, Bing, Facebook, …) i potencijalnog gosta privlači da dođe na Vašu stranicu.
Oba pristupa zahtijevaju kvalitetno izrađenu Internet stranicu (link) , zahtijevaju da se Vaša Internet stranica prilagodi prema željenim ciljevima i zahtijevaju stručnost tijekom njihovog provođenja.
Bez obzira tko vam nudio ove usluge, prvi kriterij pri odabiru bi trebala biti mjerljivost ponude tj. da se zajednički utvrde ciljevi koje se želi ostvariti te da se potom prati ostvarivanje tih ciljeva, dok bi drugi kriterij trebale biti reference i stručnost u području turizma i njegovog oglašavanja na Internetu.
Što se tiče mjerljivosti, od nas ćete dobivati redovne izvještaje o ostvarivanju dogovorenih ciljeva, a što se tiče referenci, ostvarene pozicije na pretraživačima u turizmu, zadovoljni klijenti i certifikati izdani od strane Googlea govore umjesto nas. Na upit šaljemo sve potrebne informacije.