Pove?anje prometa
Ulaganjem u Internet marketing hoteli i drugi iznajmljiva?i stvaraju osnovne preduvjete za pove?anje broja posjetitelja na stranici, a time i pove?anje broja rezervacija.
Ako je poznato da se danas na Internetu nalazi preko 60 milijardi razli?itih stranica kao osnovni problem name?e se pitanje kako dovesti gosta na vlastite stranice. U turizmu je to naro?ito problem jer je konkurencija velika i ulaže se jako puno u
oglašavanje na Internetu.
Dva su osnovna puta kojim se to može posti?i (kliknite na linkove ispod za više informacija):
- Ulaganjem u poboljšanje prirodne pozicije vlastite Internet stranice tzv. SEO ili optimizacija stranice za pretraživa?e/tražilice
- Ulaganjem u Internet marketinške kampanje uz pla?anje po kliku tj. po dolasku gosta na Vašu stranicu
Osnovna razlika izme?u ova dva pristupa je u tome što se kod poboljšanja prirodne pozicije Vaše stranice na pretraživa?ima/tražilicama (Google, Yahoo, Bing, …) radi o dugotrajnom poslu, koji prve rezultate daje nakon 6 mjeseci, a tek nakon godinu dana se može govoriti o ostvarivanju zacrtanih ciljeva.
S druge strane putem Internet marketinških kampanja uz pla?anje po kliku Vaš oglas je odmah vidljiv na najprometnijim stranicama ( Google, Yahoo, Bing, Facebook, …) i potencijalnog gosta privla?i da do?e na Vašu stranicu.
Oba pristupa zahtijevaju kvalitetno izra?enu Internet stranicu (link) , zahtijevaju da se Vaša Internet stranica prilagodi prema željenim ciljevima i zahtijevaju stru?nost tijekom njihovog provo?enja.
Bez obzira tko vam nudio ove usluge, prvi kriterij pri odabiru bi trebala biti mjerljivost ponude tj. da se zajedni?ki utvrde ciljevi koje se želi ostvariti te da se potom prati ostvarivanje tih ciljeva, dok bi drugi kriterij trebale biti reference i stru?nost u podru?ju turizma i njegovog oglašavanja na Internetu.
Što se ti?e mjerljivosti, od nas ?ete dobivati redovne izvještaje o ostvarivanju dogovorenih ciljeva, a što se ti?e referenci, ostvarene pozicije na pretraživa?ima u turizmu, zadovoljni klijenti i certifikati izdani od strane Googlea govore umjesto nas. Na upit šaljemo sve potrebne informacije.